پرسشنامه کسب و کار الکترونیک : کسبوکارهای الکترونیکی که به عنوان کسبوکارهای الکترونیکی نیز شناخته میشوند، به استفاده از ابزارها و بسترهای الکترونیکی برای انجام فعالیتهای مختلف تجاری، از جمله خرید و فروش کالا و خدمات، بازاریابی آنلاین، پشتیبانی مشتری و تراکنشهای الکترونیکی اشاره دارد.
کسبوکارهای الکترونیکی از اینترنت، دستگاههای تلفن همراه و سایر فناوریهای دیجیتال برای دستیابی به مشتریان، سادهسازی عملیات و گسترش دامنه بازار خود استفاده میکنند. این می تواند شامل وب سایت های تجارت الکترونیک، بازارهای آنلاین، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی رسانه های اجتماعی و سیستم های پرداخت الکترونیکی باشد. کسب و کارهای الکترونیکی به طور فزاینده ای در اقتصاد مدرن اهمیت پیدا کرده اند و راحتی و دسترسی را برای کسب و کارها و مصرف کنندگان ارائه می دهند.
در اقتصاد جهانی که به سرعت در حال تحول امروزی است، چشم انداز کسب و کار به طور مداوم توسط پیشرفت های تکنولوژیکی، تغییر رفتارهای مصرف کننده و نیروهای پویا بازار شکل می گیرد. از آنجایی که سازمانها در این محیط پیچیده تلاش میکنند تا در این محیط پیچیده پیشرفت کنند، مجبورند استراتژیهای نوآورانه را بپذیرند، با روندهای نوظهور سازگار شوند و فرهنگ چابکی و انعطافپذیری را پرورش دهند. این مقاله به قلمرو چندوجهی تجارت مدرن می پردازد و جنبه های کلیدی مانند تحول دیجیتال، رویکردهای مشتری محور، شیوه های پایدار و رهبری استراتژیک را بررسی می کند.
دگرگونی دیجیتال: ظهور فناوریهای دیجیتال در نحوه عملکرد کسبوکارها، تعامل با مشتریان و مدیریت فرآیندهای داخلی آنها متحول شده است. پذیرش تحول دیجیتال مستلزم استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها، محاسبات ابری، هوش مصنوعی و اتوماسیون برای افزایش کارایی عملیاتی، ایجاد نوآوری و ارائه تجربیات شخصی مشتری است. سازمانهایی که با موفقیت فناوریهای دیجیتال را در مدلهای کسبوکار خود ادغام میکنند، مزیت رقابتی به دست میآورند و برای عبور از پیچیدگیهای اقتصاد دیجیتال مجهزتر هستند.
پرسشنامه کسب و کار الکترونیک
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر پذیرش کسب و کار های الکترونیک(1396)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر پذیرش کسب و کار های الکترونیک توسط ساداتی در سال 96 ساخته شد و پرسشنامه22 سوال در 8 بعد{عوامل تکنولوژیکی (زیرساخت آی تی)، عوامل تکنولوژیکی (مهارت های اینترنتی)، عوامل سازمانی (اندازه شرکت)، عوامل سازمانی (دانش مدیر عامل)، عوامل سازمانی (پذیرش هزینه ها)، عوامل محیطی (شرکای زنجیره تامین)؛ عوامل محیطی (فشار رقابتی)، عوامل محیطی (حمایت دولت) } و با استفاده از طیف لیکرت(خیلی کم تا خیلی زیاد) نمره گذاری شده است و الفای کرونباخ کل پرسشنامه به دست امده81/0 باشد.
پرسشنامه اخلاق کسب و کار رابین و همکاران
پرسشنامه اخلاق کسب و کار رابین و همکاران
پرسشنامه اخلاق کسب و کار :هدف: سنجش میزان پایبندی به اصول اخلاقی در کسب و کار .پرسشنامه دارای 8 سوال در 3 مولفه می باشد.
ا…
پرسشنامه بلوغ هوش کسب و کار ویدر و اوسی میتز(2015)
پرسشنامه بلوغ هوش کسب و کار ویدر و اوسی میتز(2015)
پرسشنامه بلوغ هوش کسب و کار توسط ویدر و اوسی میتز ساخته شد. پرسشنامه دارای 15 سوال در 5 بعد (انسجام داده ها،کیفیت تجزیه و تحلیل داده ها، بلوغ هوش کسب و کار…
فصل دوم پایان نامه عملکرد کسب و کار
فصل دوم پایان نامه عملکرد کسب و کار (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)
فصل دوم پایان نامه عملکرد کسب و کار : ممکن است مدیریت عملکرد کسب و کار (BPM) با اسامی مختلفی مانند مدیریت عملکرد عملیاتی، مدیریت عملکرد سازمان یا مدیریت عملکرد شرکت نامیده شود، …
منابع جدید اضافه شد!
<…
فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک
فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)
فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک : مطالعه سیستم کسب و کار الکترونیک در دنیای متلاطم و پیچیده امروزی امری ضروری است، زیرا که روندهای کلیدی در کسب و کارهای سنتی بسیار متحول شده و به سمت دسترسی سریع و جهانی، سرعت در کل زنجیره تأمین و انجام کسب وکار به صورت…