توضیحات
فصل دوم پایان نامه صادرات(2) (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)
فصل دوم پایان نامه صادرات : دهه اخير توسط بين المللي شدن سريع كسب و كارها و پيدايش رقابت جهاني متمايز شده است. بازارهاي محصولات مصرفي، كالاهاي صنعتي و خدمات يا بازارهاي منابع همچون سرمايه، مواد و تكنولوژي به شدت در سطح جهاني يكپارچه شده اند.
منابع جدید اضافه شد!
-2018-2019-2020-2021
-1396-1397-1398-1399
فصل دوم پایان نامه صادرات
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
تعداد صفحات:29
فهرست
2-1 بین المللی شدن 2
2-1-2 روش های ورود به بازار بین الملل 3
2-1-2-1 همکاری مشترک 3
2-1-2-2 سرمايه گذاري مستقيم 4
2-1-2-3 صادارت 5
2-2 ماهیت بازاریابی بین الملل 7
2-2-1 بازاریابی صادراتی 8
2-2-2 تعاریف بازاریابی صادراتی 8
2-2-3 آمیخته بازاریابی صادراتی 9
2-3 بین المللی شدن خدمات 10
2-3-1 تاریخچه بین المللی شدن خدمات 10
2-3-2 تکنولوژی و بین المللی شدن خدمات 11
2-3-3 عوامل موثربر بین المللی شدن خدمات 11
2-3-4 روند عملیاتی شدن صادرات خدمات فنی و مهندسی در ایران 12
2-3-5 پيشينه صادرات خدمات فني و مهندسي ايران 12
2-3-6 ترکيب کلي صادرات خدمات فني و مهندسي از ابتدا تا کنون 13
2-3-7 اهمیت صادرات خدمات فنی و مهندسی 13
2-3-8 اهداف کشور از توجه به صادرات خدمات فنی و مهندسی 14
2-3-9 چالش های صادرات خدمات فنی و مهندسی 15
2-3-10 مزاياي صدور خدمات فني و مهندسي براي شركتها 19
2-3-11 مزاياي صدور خدمات فني و مهندسي براي دولت 20
2-3-12 بازارهاي هدف صادرات خدمات فني و مهندسي 20
2-3-13 نقش صادرات خدمات فنی و مهندسی در اقتصاد کشور 21
2-4 راههاي توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي 22
2-4-1 حمايت هاي دولت 22
بخشی از پایان نامه صادرات
بازاريابي بين الملل عبارت است از فعاليت هاي تجاري براي رساندن كالا و خدمات يك كشور به مشتريان در ساير كشورها به منظور كسب سود(رواسمامی و همکاران[1]،2009). بازاريابي بين المللي همچنين شامل عمليات توليد و فروش كالا و خدمات در بيش از يك كشور است، بي آنكه كالايي از مرزهاي اصلي يك كشور عبور كند. مثلا شركت فورد كه محل اصلي آن در امريكاست، خودروي توليد شده در آلمان را به ساير كشورها صادر ميكند. به همين دليل گاهي به بازاريابي بين المللي، بازاريابي چند مليتي نيز اطلاق ميشود. لازم به توضيح است كه مفهوم، مراحل و اصول بازاريابي جنبه استاندارد دارد و در تمام بازارها و كشور ها قابل اجراست .بنابر اين وجه تمايز بازاريابي بين المللي و بازاريابي داخلي مربوط به حوزه فعاليت آنهاست(اتون[2]،2011).
در بازاريابي بين المللي هدف اين نيست كه خود را محدود به هزينه هاي آوردن كالاهابه بازارها و سرعت مورد نياز جهت انجام كنيم بلكه نيازداريم به رقبايي موثر تبديل شويم(امجدی و همکاران،1388). زماني كه رقابت به طور فزاينده اي پويا، متمركز و حرفه اي شده است به نظر ميرسد كه عمليات بازاريابي همچنان رويكردهاي تمركز بر بازار،تمركز بر رقبا، تمركز بر محصولات و تمركز بر مشتري را تعقيب ميكند اما بايد متوجه باشيم كه، امروزه ميخواهيم در بازارهايي فعاليت كنيم كه كيفيت را در راستاي هزينه هاي پايين پذيرفته است(دیان[3] و همکاران،2015).
[1] et al
[2] Eaton
[3] dean et al
دیدگاهها (0)
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.