توضیحات
فصل دوم پایان نامه برند سازی(مبانی نظری و پیشینه تحقیق)
فصل دوم پایان نامه برند سازی:نکته قابل توجه دررابطه با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری این است که منبع و ريشه اصلي آن ذهنيتهاي شكل گرفته شده از برند است به عبارت ديگر، آنچه كه برند را قدرتمند ميسازد، بازتاب فعاليتهاي ايجاد برند در ذهن مشتريان، در راستاي تشكيل بلوكهاي ايجاد برند در ذهن آنهاست (ریچارد و لری،ترجمه روستا، 1388).
منابع جدید اضافه شد!
-2018-2019-2020-2021
-1396-1397-1398-1399
فصل دوم پایان نامه برندسازی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
تعداد صفحات:30
فهرست
1-2برند 2
2-2 تعاریف برند 4
3-۲ ابعاد برند 8
۲-4 تثبیت برند 10
۲-5 شکاف برند 11
6-۵ معرفی برند جذاب- 12
2-7 برند مبتنی بر مشتری- 13
۲-8 ارزش ويژه برند مبتنی بر مشتري- 13
۲-9 آگاهی از برند 15
2-10 مراقبت از برند 17
۲-11 ارزش ويژهی برند 18
۲-۱2 هویت برند 19
۲-۱3 پیشینه پژوهش– 21
2-13-1پیشینه داخلی- 21
2-13-1 پیشینه خارجی 25
بخشی از پایان نامه برندسازی
ارزش ويژهی برند بهعنوان “بالا بردن شرایط مطلوب و سودمندی ادراك شده، که يك اسم تجاري به یک محصول اعطا میکند، نیز تعريف مي شود (یو و همکاران[1]، 2012). ارزش ويژه بالاي برند به نظر ميرسد يك مزيت رقابتي باشد از آنجاييكه بر این نکته اشاره دارد که شركتها مي توانند يك اضافه قیمت را مطالبه کنند؛ يك افزايش در تقاضاي مشتري وجود دارد؛ گسترش و تعمیم برند آسانتر ميشود؛ عمليات ارتباطي مؤثرتر میشود؛ قدرت نفوذ تجاري بهتري وجود دارد؛ حاشيههاي سود ميتوانند بزرگتر باشند؛ و شركت كمتر در رقابت آسيبپذير ميشود (لین و جاکبسون[2]،2010). به عبارت ديگر، ارزش ويژه بالای برند يك “اثر افتراقي”، “دانش بيشتر برند” و يك “پاسخ جامعتر مصرفكننده” (ونگ، وی و یو[3]، 2009). بهوجود میآورد كه معمولاً منجر به عملكرد بهتر برند، هم از منظر مالي و هم منظر مشتري ميشود (پیتا و کاتسانیس[4]، ۲۰۱۰).
[1] Yoo et al
[2] Lane & Jacobson
[3] Wang, Wei, & Yu
[4] Pitta & Katsanis
دیدگاهها (0)
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.